Modem ve Kurulum

Kablosuz modeminizin yetkili servisimiz tarafından kurulum yapılırken kablosuz şifrelemeniz de gerçekleştirilecektir. Böylece güven içerisinde kablosuz internetin keyfini çıkarabilirsiniz.

Paralel bağlı hatlarda adsl bağlantıda sorun yaşanabilmektedir. Bağlantıyı ana hattan yapıp ve paralel hattı devre dışı bırakarak bağlantıyı yeniden deneyebilirsiniz.

Kampanya dahilinde, tarafınıza ücretsiz olarak iletilen modemin 24 ay (2 yıl) garanti süresi bulunmaktadır. Bağlantınızda modem kaynaklı sorun yaşadığınız takdirde, müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

Altyapı sağlayıcısının iyileştirme çalışmaları sebebi ile belirli zamanlarda gerçekleştirdiği kısa süreli adsl bağlantı kesintisidir.

Teknoloji (bilgisayar) marketlerden, bilgisayarcılardan bir usb den ethernete dönüştürücü ve ya ethernet kartı edinmeniz gerekmektedir.

Adsl bağlantısının en temel özelliklerinden biri veri gönderme ve alma hızındaki farklılıktır (asimetrik). Veri alma hızınız her zaman gönderme hızınızdan yüksek olur. Bu hız ¼ oranındadır. Örneğin 1024 kbps hızın, 256 kbps veri gönderme hızı olur.

Picatel Airmax (Kablosuz)
Inca IM204 (Kablosuz)
US Robotics 9110 (Kablosuz)
Philips SNA 6500 (Kablosuz)
Airties RT 102 (Kablolu)
Airties RT 103 (Kablolu)
Airties RT 104 (Kablolu)
Airties RT 204 (Kablosuz)
Airties RT 205 (Kablosuz)
D-Link DSL-2520U (Kablolu)
D-Link DSL-2640NRU (Kablosuz)
Tplink TD8816 (Kablolu)
AirTies Air 5021 (Kablolu)
TP Link TDW 8951 ND (Kablosuz)

Kurulum CD üzerinden gerçekleştirilmemeli eğer bilgisayara Airties Hizmet programı yüklenmiş ise bu program kaldırılmalı

Dönem dönem bölgenizde yapılabilecek altyapı iyileştirme çalışmaları bağlantınızda kısa süreli kesintilere sebep olabilir. Bu tip durumlarda kesinlikle modeminizi resetlemeyiniz ve modem ayarlarınızı değiştirmeyiniz. Resetlemeniz gerektiğinde sadece modemin elektrik kablosunu prizden çıkarıp yaklaşık 10 sn. sonra tekrar takınız.

TAdsl bağlantısı için adsl modeme ihtiyaç vardır. Kablolu modem ve kablosuz modem olmak üzere iki çeşit modem kullanılabilir.

Kampanya dahilinde talep ettiğiniz modemi kullanıma hazır tak-çalıştır modelinde ilettiğiniz adrese teslim edilmektedir. İhtiyacınız olduğu takdirde modem kurulumu için 0850 266 0 266 D-Smart İnternet Çağrı Merkezini arayabilirsiniz. Ekstra olarak kurulum isterseniz, 0850 266 0 266 numaralı Çagri Merkezi hattımızdan talebinizi belirtip 25 TL(kdv dahil) karşılığında bu hizmeti alabilirsiniz.

D-Smart İnternet aboneliğiniz ile birlikte verilen modemimizin garanti süresi 2 yıldır.

Adsl modeminiz varsa modemsiz kampanyamizdan yararlanabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.

D-SmartNet aboneliğiniz için verilen modemler tak-çalıştır özelliğine sahip olduğu için modem ayarı yapmanıza gerek kalmadan internete bağlanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken kablo bağlantısını aşağıdaki şekilde yapmanız.
Modem ayarlarınızı yapılandırmak için kullanım kılavuzları alanına göz atabilirsiniz. Modeminiz bunlardan biri değil ise üretici firmadan destek alabilirsiniz.
( Tablo1.Modem görseli , Tablo2. Modem ve bilgisayar bağlantı görseli)

D-SmartNet aboneliğiniz aktif olmasına rağmen internet bağlantısı sağlayamıyorsanız aşağıdaki kontrolleri yapabilirsiniz:

• Modemdeki fiziksel bağlantılarınız kontrol ediniz. Bağlantı ayarları için modem kullanım kılavuzları menüsüne göz atabilirsiniz.

• Fiziksel bağlantılarda sorun yoksa modeminizi kapatıp 30 saniye sonra yeniden açınız.
• Kullandığınız modem D-SmartNet'in size sunduğu modemse ayarları otomatik olarak alacaktır.
Kullandığınız modem D-SmartNet'in size sunduğu modem değilse; SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. İnternet bağlantı kullanıcı adı ve şifrenizi Online İşlemler'den SMS ile alabilirsiniz. Şifrenizi almak için tıklayınız.
• Modeminiz açıldığında üzerindeki ışıkların anlamları için aşağıdaki tabloyu inceleyebilirsiniz.
• Modeminizin üzerindeki ışıklar tabloda belirtildiği şekilde yanıyor ve bağlantı sağlamıyorsanız; modeminize kablolu bağlantı yapın ve kontrollerinizi saylayın.

Abonelik İşlemleri

Hemen ara: 0850 266 00 00
D-Smart İnternet Çağrı Merkezi hemen tıkla: www.dsmart.com.tr
Hemen yolla: “adsl ad soyad telefon no” yaz, 3270’e gönder (örnek sms: “adsl özer özbek 02126517783” hemen uğra: D-Smart İnternet shop ve ya D-Smart İnternet basvuru noktaları.)

Abonelik sözleşmeniz kurulum hizmeti istemediğiniz takdirde anlaşmalı kargo görevlisi tarafından adresinize teslim edilip tarafınıza imzatılacaktır. Kurulum istediğinizde ise yetkili teknik servis tarafından sözleşmeniz teslim edilip imzatılacaktır.(Modem kurulum hizmetini 25TL(kdv dahil) karşılığında alabilirsiniz.)

D-Smart İnternet abonelik sözleşme içeriği için lütfen tıklayınız.

Nakil işlemi, alternatif operatörlern bildirmesiyle Türk Telekom santralleri tarafından yapılan bir işlemdir. Bu işlemi gerçekleştirmek için bugüne kadar Türk Telekom’un talep ettiği 26,81 TL, Haziran 2009 itibariyle D-Smart İnternet tarafından alınmamaktadır.

Nakil işlemi, alternatif operatörlern bildirmesiyle Türk Telekom santralleri tarafından yapılan bir işlemdir. Bu işlemi gerçekleştirmek için bugüne kadar Türk Telekom’un talep ettiği 26,81 TL, Haziran 2009 itibariyle D-Smart İnternet tarafından alınmamaktadır.

İnternetinizi D-Smart İnternet’e taşımak artık çok kolay , ister bireysel abone, ister kurumsal abone olun internet hizmetinizde herhangi bir kesinti olmadan eski internet servis sağlayıcınızdan hemen D-Smart İnternet’e geçiş yapabilirsiniz.
D-Smart İnternet’e geçiş başvurunuzu 0850 266 00 000850 266 00 00 D-Smart İnternet Çağrı Merkezini arayarak ya da herhangi bir D-Smart İnternet bayisine uğrayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Abonelik işlemlerinizi hemen başlatabilirsiniz. 30 gün içerisinde hat aktivasyon işleminiz gerçekleştirilecektir. Abonelik sözleşmeniz, taahhütnameniz ve modeminiz yetkili bayimiz tarafından adresinize teslim edilip tarafınıza imzatılacaktır. Kurulum istediğinizde modem kurulum hizmetini 25TL (KDV dahil) karşılığında alabilirsiniz.

Online İşlemler

• Fatura Sorgulama ve Online Ödeme
• Kota Sorgulama
• Online İşlem Şifre Değiştirme

D-Smart İnternet abonelik kota bilgilerinize www.dsmart.com.tr/internet web adresimiz üzerinde yer alan “Kota Sorgulama” bölümünden veya Online İşlemler bölümüne giriş yaparak ulaşabilirsiniz

Online İşlemler Kullanıcı adınızı ve şifrenizi hatırlamıyorsanız, Online İşlemler bölümünde "Şifremi Bilmiyorum / Unuttum" bölümüne giriş yaparak veya 0850 266 0 266 D-Smart İnetnet Çagri Merkezi arayarak öğrenebilirsiniz.

Adsl Kullanıcı adınızı ve şifrenizi hatırlamıyorsanız, 0850 266 0 266 D-Smart İnternet Çagri Merkezi arayarak öğrenebilirsiniz.

Online İşlemler menüsünden;
• Faturanızı inceleyebilir, varsa ödenmemiş borcunuzu görebilir, online ödeme yapabilir, otomatik ödeme talimatı verebilir, güncelleyebilir,
• Kota bilgilerinize ulaşabilir,
• Online İşlem şifrenizi değiştirebilir,
• “Tüketici Şikayetleri” butonunu tıklayarak talep ve şikayetlerinizi iletebilir, çözüme yönelik verdiğimiz yazılı cevapları takip edebilirsiniz.

Tarife ve Kampanyalar

Abone olduğunuz ay, hattınızın aktif olduğu tarihten ayın sonuna kadar geçen süreye ait gün sayısına göre limitiniz hesaplanmaktadır. Örneğin 4 GB’lık limitli aboneliğiniz ayın 16. gününde aktif oldu ise, ayın bitimine kadar kullanabileceğiniz kota miktarı 15 gün üzerinden 2 GB olacaktır.

Nakil ya da tarife değişikliğini gerçekleştirdiğiniz ay içerisinde kota miktarınız kıst hesabı uygulanarak hesaplanır. Örneğin 4 GB’lik limitli aboneliğinizde, ayın 16. gününde nakil işlemi ya da tarife değişikliği gerçekleşti ise, ayın bitimine kadar kullanabileceğiniz kota miktarı 15 gün üzerinden 2 GB olacaktır.

Kullanım alışkanlığınıza uygun farklı hız ve limitte tercih edebileceğiniz adsl tarifelerimiz bulunmaktadır. Limitli tarife ile; her ay abonelik başlangıcında tercih ettiğiniz belirli miktar gb veri alımını kullanırken; limitsiz tarife ile sınırsız ve değişik hızlarda veri alışverişini tercih edebilirsiniz.

Tarife değişikliği taleplerinizi, 0850 266 0 266 numaralı Çagri Merkezi hattı arayarak veya bilgi@dsmart.com.tr adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz. Tarife değişikliği, gün içerisinde gerçekleştirilecektir.

Tarifelerimize ait liste fiyatlarını görmek içintıklayınız.

Uydu Platform Abonelik Sözleşmesi için tıklayınız. İnternet Abonelik Sözleşmesi için tıklayınız.

Bağlantı hızınızı veya limitinizi değiştirmek için lütfen 0850 266 0 2660850 266 0 266 D-Smart İnternet Çağrı Merkezi Hat’tı arayınız.

Limitli ve limitsiz olmak üzere abonelik paketlerimiz mevcuttur. Paketler hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Ana Paketler

  • Hoş Geldin Paketi 42 TL
  • Aile Spor Paketi 57 TL
  • Film Dizi Paketi 72 TL
  • Mega Paket 87 TL

Ek Paketler
  • Sporsever Ek Paketi 20 TL
  • Belgeselsever Ek Paketi 8 TL
  • Eğlencesever Ek Paketi 8 TL
  • Belgeselsever + Eğlencesever Ek Paketi 16 TL
  • D-Smart GO 5 TL

Aktivasyon, Kurulum ve Diğer Ücretler
  • TV Aktivasyon Ücreti 60 TL
  • TV İç Kurulum Ücreti 120 TL
  • Borçtan Kapama ve Açma Ücreti 30 TL
  • *25 TL olarak uygulanmakta olan borçtan açma bedeli 1 Temmuz 2018 itibariyle 30 TL olarak revize edilmiştir. İlgili değişiklik 1 Temmuz 2018'den sonra borçtan kapama sonucu açılan abonelikler için geçerlidir. 28/10/2017'de 30224 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak 28/04/2018’de devreye giren Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 17.maddesi 3. Fıkrasında belirtilen “İşletmeci tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hattın tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz.” uygulaması da 28/04/2018’den itibaren tarafımızdan uygulanmaya başlanmıştır.

Diğer

Yetkili servis teknik destek hizmeti 25 TL’dir.

Windows ve Intel Proset Wireless programlarına kablosuz bağlantı desteği veriyoruz.

Adsl bağlantısında veri gönderme (upload) limitinizi etkilememektedir. Veri alma (download) miktarınız limitinizi etkilemektedir.

Bu hizmetten faydalanabilmek için www.dsmart.com.tr web sitemizdeki Online İşlemler'e girmeniz yeterlidir. Online işlemlerden internet güvenlik profilinizi seçebilir, görüntüleyebilir ve istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz

Güvenli İnternet Hizmeti kapsamında seçebileceğiniz 2 profil bulunmaktadır:
1) Çocuk Profili: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından İşletmecilere gönderilen, çocuk profiline ilişkin listedeki alan adı, alt alan adı, IP adresi ve portlara abonenin erişiminin sağlandığı profildir.
Pedagoji, sosyoloji ve psikoloji alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir komisyon tarafından belirlenen kriterlere uygun kategorilerdeki sitelere erişilebilen profildir.
Çocuk profili ile eğitim,ödev, bankacılık uygulamaları, alışveriş, müzik-oyun-eğlence, haber, e-posta, resmi ve kamu siteleri,tatil, özel şirketler, eğitim kurumları, e-devlet gibi pek çok farklı türden siteye erişebilirsiniz.
2) Aile Profili: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından İşletmecilere gönderilen aile profiline ilişkin listedeki alan adı, alt alan adı, IP adresi ve portlara abonenin erişiminin sağlanmadığı profildir.
Kumar, uyuşturucu, fuhuş, müstehcenlik, şiddet, terör, dolandırıcılık, zararlı yazılım gibi kategorilerdeki siteleri engelleyen profildir.
Çocuk profiline ek olarak kişisel sitelere, forum ve paylaşım sitelerine erişim sunar.
Ayrıca sosyal medya, oyun ve sohbet kategorilerini ise ayrı ayrı seçme imkanı sunar.

Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan "Tüketici Hakları Yönetmeliği"nin "İnternetin Güvenli Kullanımı" başlıklı 10.maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara "İnternetin Güvenli Kullanımı"na yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.

Güvenli İnternet Hizmeti internetinizi istemediğiniz içeriklerinden arındıran ücretsiz bir sistemdir. Bu hizmetle seçeceğiniz profile göre, ADSL hattınız üzerinden bazı sayfalara erişiminiz engellenecek ve Uyarıcı ve Bilgilendirici İnternet Sayfasına yönlendirilirsiniz.
Güvenli İnternet Hizmetini talep etmeyen abonelerin mevcut İnternet erişim hizmeti, herhangi bir değişiklik olmaksızın sunulmaya devam edilir.

Güvenli İnternet Hizmeti tarafından engellenen bir sayfanın içeriğinin sakıncalı olmadığını ve Güvenli İnternet Profillerinden çıkarılması gerektiğini düşünüyorsanız hizmete ait uyarı sayfasının sağ alt kısmındaki link üzerinden Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na talebinizi iletebilirsiniz. Görüşünüz kurum tarafından değerlendirmeye alınacaktır.

Bir sitenin Güvenli İnternet Hizmeti kapsamına girip girmediğini, girdi ise hangi profil kapsamında olduğunu www.guvenlinet.org sayfası üzerinden sorgulayabilirsiniz.

Güvenli internet ile ilgili detaylı bilgi için www.guvenlinet.org sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Statik ip hizmeti satın almak istediğinizde, 0850 266 0 266 D-Smart İnternet Çagri Merkezi hat’tı arayabilirsiniz. İşlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra aylık 2,78 TL (kdv dahil) statik ip hizmet bedeli D-Smart İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

D-Smart İnternet bayilik başvuru talebinizi www.dsmart.com.tr sayfasında üst kısımda yer alan Ticari Satış => Bayi Talep Formu üzerinden bayilik iletebilirsiniz

D-Smart İnternet Shop bayilerinde satılan teknolojik ürünler, D-Smart İnternet güvencesi altında değildir. Konuyla ilgili olarak D-Smart İnternet Shop bayileri bünyesinde yer alan bilgisayar firmalarından bilgi almanız gerekmektedir.

Görüntü sıkıştırma : . H264 Advanced Video Codec . H263 Video Codec Ses Sık. : · Mpeg1 Layer2 · AC3 Modülasyon : · QPSK · 8PSK · QAM 256 Yayın standardı : · DVB S · DVB S2 · DVB C Şifreleme Sistemi : · Cisco/NDS Videoguard · BISS MODE 1 SI : · Standart DVB SI Cihaz dışı kopya koruma sistemleri : · Analog portlar için CGMS-A · Digital portlar için HDCP

DATA HİZMETİ
ADSL : ADSL2/2+ ITU-T G.992.3, ITU-T G.992.4, ITU-T G.992.5
GSHDSL : SHDSL ITU-T C.991.2
VDSL : ITU-T G.993.2
Metro Ethernet : Gigabit Ethernet IEEE 802.3z, 10 GE Ethernet IEEE 802.3ae
Veri Merkezi Hizmetleri : Gigabit Ethernet IEEE 802.3z, 10 GE Ethernet IEEE 802.3ae

SES HİZMETİ
Sinyalleşme Protokolü : SIP, H323
Fax Protokolü : T38, G711alaw fax pass-through
DTMF : RFC2833
Codec : g729r8, g729br8, g711ulaw, g711alaw

Arayüz teknik özellikleri ile ilgili bilgi almak için tıklayınız.

Şirketimiz internet sitesinin ana sayfasındaki ‘Tüketici Şikâyetleri’ baslıgı altından sikâyetinizi kolayca ve ücretsiz olarak iletebilir ve çözüme yönelik verdiğimiz yazılı cevapları yine aynı şekilde takip edebilirsiniz. ‘Tüketici Şikayetleri’ üzerinden ilettiğiniz şikayetlerin 10 iş günü içerisinde cevaplandırılması amaçlanmaktadır.

Fatura ve Ödeme Bilgileri

Abone numaranız sabit olarak 1 ile başlar, devamı adsl bağlantısı için kullandığınız telefon numaranızdır. Örneğin; adsl bağlantısı yapılan telefon numarası 212626xxxx ise, abone numaranız 1212626xxxx' tir.

Aynı fatura için yapmış olduğunuz mükerrer ödeme bir sonraki faturanıza otomatik olarak mahsup edilir.

%18 KDV ve %5 ÖİV her ay mevcut tarifenizin üzerinden kesilerek sizin adınıza devlete ödenen Katma Değer Vergisi ve Özel İletişim Vergisi'dir.

Faturalarda yer alan KDV ve ÖİV ilgili kanunları gereğince tahakkuk ettirilmekte olup, söz konusu vergilere ilişkin oranlarda yine kanun, kanun hükmünde kararname ve bakanlar kurulu kararları ile belirlenmektedir. Keza faturalarda tahakkuk ettirilen söz konusu vergiler tahsil edilip edilmediğine bakılmaksızın ait olduğu ayı takip eden ay içerisinde ilgili vergi dairesine yatırılmaktadır.

Limitli paketlere abone olan müşterilerimize faturalanacak aylık maksimum kota aşım ücreti tüm hız ve kota içerikleri için standart 60 TLdir . Fiyatlara vergiler dahildir.

Adil Kullanım Uygulaması Politikası gereğince, ayda ilgili tarifelerde belirtilen AKN’nin aşılması durumunda, aşılan tarihten itibaren kullanım hızı en fazla 3Mb ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. Bağlantı Hızı Kota 8 Mb/sn e kadar ( AKN:25GB ) 4 GB 8 Mb/sn e kadar ( AKN:25GB ) 6 GB 8 Mb/sn e kadar ( AKN:25GB ) 12 GB 16 Mb/sn e kadar ( AKN:25GB ) 5 GB 8 Mb/sn e kadar ( AKN:50GB ) Limitsiz 8 Mb/sn e kadar ( AKN:100GB ) Limitsiz 16 Mb/sn e kadar ( AKN:50GB ) Limitsiz

D-Smart İnternet faturanız, her ay düzenli olarak e-posta adresinize gönderilmektedir. Ayrıca D-Smart İnternet fatura bilgilerinizi Online İşlemlerden kolayca öğrenebilir, anında kredi kartınız ile ödeyebilir, ödeme talimatı verebilirsiniz.

D-Smart İnternet faturanızı Online İşlemler bölümüne giriş yaparak ödeyebilir, kredi kartınız ile otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Ayrıca anlaşmalı olduğumuz banka ve kurumlara Abone numaranız ile ödeme yapabilirsiniz. Anlaşmalı banka ve kurumlar listesine ulaşmak için tıklayınız.

Otomatik ödeme talimatı vermek ödemelerinizi takip etmenin en pratik ve en kolay yoludur. Online İşlemler menüsünden veya D-Smart İnternet Müşteri Hizmetlerinden (0850 266 0 266) kredi kartınız ile ödeme yapabilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Tüm D-Smart İnternet aboneliklerinde kampanya kapsamında aksi belirtilmediği müddetçe hat aktivasyon ücreti 36 TL (KDV dahil) olarak faturalandırılmaktadır. Hat aktivasyon bedeli, hattın ADSL tanımlanması için bir defaya mahsus tahsil edilen bir ücrettir ve abonelik için kesilen ilk faturada yer alır.

D-Smart İnternet ile internete bağlandığınızda, telefon faturanıza herhangi bir ücret yansımayacaktır.

Abonelerin yüksek faturalarını engelleyebilmeleri ve faturalarını kontrol edebilmeleri amacıyla sunulan ücretsiz bir hizmettir.Bu hizmet dahilinde toplam fatura tutarının, abone tarafından belirlenen üst limite ulaşması halinde aboneye sms ve email ile bildirim yapılmaktadır.Fatura üst sınıra ulaştığında hizmet sunumuna devam edilir, ancak ücretli kullanımlar abonenin faturasına yansıtılır.Fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamından yüksek olmalıdır. Fatura üst sınırı en az 90 TL olarak belirlenebilir.Fatura üst sınırı, www.dsmart.com.tr’de Online İşlem Merkezi menüsünden ve D-Smart Çağrı Merkezi’nden belirlenebilir.

Aktivasyon ücret taksiti:
Tercih edilen kampanya gereği aktivasyon ücretinin taksitli olarak fatura edilmesidir.
Kıst Ücret:
Aktivasyon başlangıç tarihi ile fatura kesim tarihine kadar olan dönemde alınan hizmetin bedelidir.
Kampanya İndirimi:
Tercih edilen kampanya gereği verilen ücret indirimidir.
Kapama açma bedeli:
Ödenmemiş faturalar nedeniyle hizmetin askıya alınıp tekrar aktif edilmesi durmunda alınan ücret 30 TL’dir.
Bu bedele %5 OİV ve %18 KDV dahildir.
Gecikme Bildirim Bedeli:
Ekim 2011 itibariyle, gecikmeli ödemeler için yapılacak bildirimler, 1 TL gecikme bildirim ücreti olarak bir sonraki faturaya yansıtılmaktadır.Gecikme Bildirim Ücreti: SMS, mektup ve diğer iletişim kanalları ile yapılan her türlü bildirim için (tahsilat amaçlı yapılacak bildirimler, gecikme bildirimleri vs dahil olmak üzere) alınan ücrettir.
Kota aşım ücreti:
Limitli tarifelerde belirlenen limitin üzerine çıkılması halinde fatura edilen tutardır.
Tarife değişikliği ücret farkı veya indirimi:
Abonenin talebi doğrultusunda alt tarifeden bir üst tarifeye geçmesi halinde tarifeler arası alınan fark ücretidir.
Cihaz Bedeli:
Modem ücretinin taksitli veya toplam tutar şeklinde fatura edilmesidir.
Teknik servis ücreti:
Modem kurulumu için yönlendirilen yetkili servisin hizmet bedelidir.
Gecikme Bedeli:
Son ödeme tarihine kadar ödenmeyen faturalar için uygulanan cezai bedeldir.
Statik IP:
Talep üzerine satın alınan ek bir hizmettir.Talep tarihinden itibaren her dönemde fatura edilir.
Damga vergisi:
İlk faturanızda, Abonelik Sözleşmesi’nin üyeye ait nüshasına ilişkin Damga Vergisi tutarı da yer alır. Bu tutar, ilk faturayla üyeden tahsil edilerek -üye adına- Vergi Dairesine ödenir.

Her bir MB için kota aşım ücreti 0,012451 TL’dir. Aylık maksimum fatura tutarı (aylık tarife ücreti + kota aşım ücreti) 108 TL’dir.

İlk faturanızda, fatura kesim tarihine kadar olan dönemde aldığınız adsl hizmet bedeli ve gelecek ay boyunca alacağınız adsl hizmet bedeli yer alacaktır. Örneğin: 12 Mayıs tarihinde üyeliğiniz aktive edildi. İlk faturanız 1 Haziran tarihinde çıkar, 12 Mayıs – 31 Mayıs dönemi ile 1 Haziran – 30 Haziran dönemini kapsar. Sonraki faturalarınız bir aylık dönemi kapsar...

Son ödeme tarihinde ödenmeyen faturalar için 05/09/2018 tarihine kadar aylık %1.4, 05/09/2018 tarihinden sonra aylık %2 oranında gecikme bedeli uygulanır.